In je content strategie staat wellicht hoe jij je verhaal en boodschap wilt vertellen aan je (potentiële) klanten. Maar speel jij daarin altijd de hoofdrol? Geef het woord eens door aan je ambassadeurs. Een positieve impact op de relatie met jouw klanten verzekerd! HOYA Lens Belgium toont alvast het goede voorbeeld.




het geheime wapen in jouw content strategie?
Ambassadeurs,
HOYA slaagt erin zijn beste ambassadeurs te betrekken in een effectieve content marketingstrategie. Zij krijgen dankzij deze aanpak een eigen professioneel gezicht.
et is geen geheim dat mond-tot-mondreclame nog steeds de meest effectieve manier is om klanten aan te trekken én vast te houden. Kijk maar naar de groei van influencer marketing en brand advocacy. Vaak vind je ambassadeurs daar, net voor je neus. Kijk
maar eens naar je eigen klanten. Hen laten evolueren tot echte ambassadeurs is een goede manier om de relatie tussen jullie beiden te versterken. En om tegelijkertijd nieuwe klanten te vinden.
Hoe? Kijk naar hun noden en bied relevante oplossingen en antwoorden. Dit geeft hen het laatste zetje om zichzelf nog beter vast te ketenen aan je merk. Waardevolle content is daarbij een onmisbare schakel.
HOYA Lens Belgium’s See Eye Care Content toont hoe een merk op een succesvolle manier zijn verhaal versterkt door de stem van zijn beste ambassadeurs te gebruiken. Een slimme B2B2C distributiestrategie, met de onafhankelijke opticiens als uitgangspunt.
Hoya's see eye care content, een knap staaltje content marketing
slimme content strategie: de bouwstenen van see
het gezicht van de ambassadeurs
Dankzij het ‘See Eye Care Content’-programma biedt HOYA zijn klanten, de zelfstandige opticiens, gepersonaliseerde en slimme content marketingtools. Hulpmiddelen die hen helpen om hun eigen merk en doelpubliek verder te ontwikkelen.
Gewapend met online Eye Care Content op seemagazine.be en de See Facebookpagina, een volledig gepersonaliseerd magazine én een eigen augmented reality video commercial verdedigen de opticiens hun plaats in het veld, op een professionele manier. Zij treden op als ambassadeurs in oogzorg om zo de boodschap tot bij de eindklant te krijgen.
HOYA slaagt erin zijn beste ambassadeurs te betrekken in een effectieve content marketingstrategie. Zij krijgen dankzij deze aanpak een eigen professioneel gezicht.
De content marketingaanpak beïnvloedt op een positieve manier de relatie tussen de drie partijen: HOYA, de opticiens en de eindklant. Het versterkt de loyaliteit en het onderling vertrouwen. ‘See Eye Care Content’ zorgt voor traffic én stuwt de verkoop van topkwaliteit HOYAbrillenglazen.
‘Helping is the new selling’ is de filosofie achter deze slimme content distributiestrategie. De noden en wensen van de opticiens staan centraal waardoor hun relatie met HOYA sterker wordt én ze een trotse en actieve schakel zijn in het HOYA content distributiemodel.


Benieuwd naar meer?
Check het op


content marketing update - crafted by propaganda
voorjaar 2021
Dit is content marketing

Dit is content marketing

HET SUCCESVERHAAL VAN RABOBANK.BE

HET SUCCESVERHAAL VAN RABOBANK.BE

AMBASSADEURS
& HOYA

AMBASSADEURS
& HOYA

7 CONTENT MARKETING TIPS

7 CONTENT MARKETING TIPS

PROPAGANDA NEWSFLASH

PROPAGANDA NEWSFLASH


deelnemende opticiens

exemplaren verspreid

content marketingawards



Propaganda is een market leading communicatie-adviesbureau dat inspirerende verhalen brengt voor Belgische topmerken in verschillende sectoren. Verhalen die relaties met klanten, prospects en medewerkers ontwikkelen en versterken. Niet zomaar verhalen: resultaatgerichte, premium, slimme en activerende content in allerlei soorten en vormen: blogs, video, social media, magazines. Dit doen we voor sterke merken

Propaganda nv
Minervastraat 4 - 1930 Zaventem
info@propaganda.be - 02 725 29 10
www.propaganda.be
Nederlands
français
Ambassadeurs,
het geheime wapen in jouw content strategie?
In je content strategie staat wellicht hoe jij je verhaal en boodschap wilt vertellen aan je (potentiële) klanten. Maar speel jij daarin altijd de hoofdrol? Geef het woord eens door aan je ambassadeurs. Een positieve impact op de relatie met jouw klanten verzekerd! HOYA Lens Belgium toont alvast het goede voorbeeld.





et is geen geheim dat mond-tot-mondreclame nog steeds de meest effectieve manier is om klanten
aan te trekken én vast te houden. Kijk maar naar de groei van influencer marketing en brand advocacy. vaak vind je ambassadeurs daar, net voor je neus. Kijk maar eens naar je eigen klanten. Hen laten evolueren tot echte ambassadeurs is een goede manier om de relatie tussen jullie beiden te versterken. En om tegelijkertijd nieuwe klanten te vinden.
Hoe? Kijk naar hun noden en bied relevante oplossingen en antwoorden. Dit geeft hen het laatste zetje om zichzelf nog beter vast te ketenen aan je merk. Waardevolle content is daarbij een onmisbare schakel.
Hoya's see eye care content, een knap staaltje content marketing
HOYA Lens Belgium’s See Eye Care Content toont hoe een merk op een succesvolle manier zijn verhaal versterkt door de stem van zijn beste ambassadeurs te gebruiken. Een slimme B2B2C distributiestrategie, met de onafhankelijke opticiens als uitgangspunt.

deelnemende opticiens

exemplaren verspreid

content marketingawards
HOYA slaagt erin zijn beste ambassadeurs te betrekken in een effectieve content marketingstrategie. Zij krijgen dankzij deze aanpak een eigen professioneel gezicht.
slimme content strategie: de bouwstenen van see
HOYA slaagt erin zijn beste ambassadeurs te betrekken in een effectieve content marketingstrategie. Zij krijgen dankzij deze aanpak een eigen professioneel gezicht.
De content marketingaanpak beïnvloedt op een positieve manier de relatie tussen de drie partijen: HOYA, de opticiens en de eindklant. Het versterkt de loyaliteit en het onderling vertrouwen. ‘See Eye Care Content’ zorgt voor traffic én stuwt de verkoop van topkwaliteit HOYAbrillenglazen.
‘Helping is the new selling’ is de filosofie achter deze slimme content distributiestrategie. De noden en wensen van de opticiens staan centraal waardoor hun relatie met HOYA sterker wordt én ze een trotse en actieve schakel zijn in het HOYA content distributiemodel.
het gezicht van de ambassadeurs
Benieuwd naar meer?
Check het op


HOYA slaagt erin zijn beste ambassadeurs te betrekken in een effectieve content marketingstrategie. Zij krijgen dankzij deze aanpak een eigen professioneel gezicht.
De content marketingaanpak beïnvloedt op een positieve manier de relatie tussen de drie partijen: HOYA, de opticiens en de eindklant. Het versterkt de loyaliteit en het onderling vertrouwen. ‘See Eye Care Content’ zorgt voor traffic én stuwt de verkoop van topkwaliteit HOYAbrillenglazen.
‘Helping is the new selling’ is de filosofie achter deze slimme content distributiestrategie. De noden en wensen van de opticiens staan centraal waardoor hun relatie met HOYA sterker wordt én ze een trotse en actieve schakel zijn in het HOYA content distributiemodel.

